پکیج آموزش اتوکد
دسته‌بندی نشده

قوانين شهرسازی و معماری و شورای‌عالی شهرسازی ویژه استخدامی

منابع و نمونه سوالات قوانين شهرسازی و معماری و شورای‌عالی شهرسازی ویژه آزمون استخدامی وزارت بهداشت، یکی از کمیاب ترین و مبهم ترین منابع در این آزمون است. این مبحث امتحانی مربوط به عنوان شغلی کارشناس معماری در آزمون استخدامی وزارت بهداشت می باشد. این عنوان شغلی از رشته معماری در 2 مقطع لیسانس و فوق‌لیسانس داوطلب می پذیرد. قوانين معماری و شورای‌عالی شهرسازی یکی از مباحث گسترده در آزمون استخدامی می باشد چرا که قوانین بسیار حجیم می باشد و یاد گرفتنشان هم وقت گیر.

چرا این قوانین شورای‌عالی شهرسازی حائز اهمیت هستند؟

براي هماهنگ كردن برنامه هاي شهرسازي به منظور ايجاد محيط زيست بهتر براي مردم، همچنين به منظور اعتلاي هنر معماري ايران و رعايت سبك‌هاي مختلف معما‌ري سنتي و ملي و ارائة ضوابط و جنبه هاي اصيل آن با در نظر گرفتن روش‌هاي نوين علمي و فني و در نتيجه يافتن شيوه هاي اصولي و مناسب ساختماني در مناطق مختلف كشور با توجه به شرايط اقليمي و طرز زندگي و مقتضيات محلي، شورايعالي شهرسازي و معماري ايران تأسيس ميشود.

برای مبحث قوانين شهرسازی و معماری و شورای‌عالی شهرسازی چه بخوانیم؟

همانطور که قبلا گفته‌ایم قوانين شهرسازی و معماری و شورای‌عالی شهرسازی بسیار پیچیده و حجیم هستند، و حتما نیاز دارند که به صورت خلاصه و گلچین شده قرار گیرند تا مطالعه آن ها آسان تر گردد. در این بسته برای شما داوطلبان گرامی مطالبی را با ویژگی هایی پیشتر گفته شده آوردیم. سعی شده است که جزوات را تا حد امکان خلاصه و مفید نماییم.

در این پکیج چه مورادی وجود دارد؟

1- کتاب

2- جزوه

3- نمونه سوال

این پکیج ویژه استخدامی کی منتشر می شود؟

به زودی…

برای اطلاع از زمان تهیه و قرار گیری پکیج در کانال تخصصی معمار گلد عضو شوید:

کانال تلگرام معماری

لطفا به این نوشته امتیاز دهید و به ما کمک کنید تا محتوای بهتر براتون قرار بدیم (چپ بیشترین امتیاز و راست کم‌ترین امتیاز)
[کل: 0 میانگین: 0]
برای عضویت کلیک کنید!
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد

سلام
خسته نباشید
دو روز دیگر ازمون هست منابعو قرار میدهید یا خیر

دکمه بازگشت به بالا
2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x