پروژه پاورپوینت معماریدانلود جامع‌ترین پاورپوینت های عناصر و جزئیات

دانلود پاورپوینت سازه های کابلی

پاورپوینت سازه های کابلی

پاورپوینت سازه های کابلی که اکنون برای دانلود قرار داده ایم به صورت تخصصی به سازه های کابلی می پردازد و مزایا و معایب و خصوصیات آن ها را بررسی می کند. از مهم ترین ویژگی های سازه های کابلی می توان به این مورد اشاره کرد: در بين تمامي سازه هاي موجود سازه هاي كابلي گسترده ترين دهانه را با طول بيش از 500 متر پوشش مي دهد. در ادامه توضیحات بیشتر راجع به پاورپوینت رو میتونید مشاهده کنید.

پاورپوینت سازه های کابلی

—در بين تمامي سازه هاي موجود سازه هاي كابلي گسترده ترين دهانه را با طول بيش از 500 متر پوشش مي دهد. سازه های کابلی بخشی از سیستم های سا زه با عملکرد کششی هستند .
این سازه برای طراحی پل ها پوشش دهانه های بزرگ سقف‌ها و …  مورد استفاده قرار می گیرد این دسته از سازه ها ی انعطاف پذیر با اتصالات غیر صلب اند که در انها نیرو ها از طریق طراحی فرم ویژه و پایدار سازی فرم مشخصه توزیع میشوند اجزای اصلی سازه های کابلی همواره تحت تاثیر یکی از انواع تنشهای محوری عمود بر سطح قرار دارند:

الف)تنش فشاری
ب)تنش کششی

قسمتی از متن پاورپوینت سازه های کابلی

—کابل عضوکششی نازکی استکه ضمن مقاومت کششی در مقابل نیرو های فشاری مقاومتی ندارد مانند: سیم فلزی – طناب کابل ها انعطاف پذیرند زیرا قطر ان ها در مقابل طولشان خیلی کوچک است انعطاف پذیری نمایانگر مقاومت خمشی محدود است زیرا انعطاف پذیری از تنش های نا مساوی حاصل از خمش جلوگیری میکند و بارهای کششی را به طور یکسان میان رشته های کابل تقسیم میکند این کار موجب میشود رشته های کابل تا حد مجازشان تحت تاثیر تنش واقع گردند مقاومت کششی زیاد فولاد همراه با کارایی کشش ساده باعث میشود که کابل فولادی به عنوان یک عنصر سازه ای ایده ال برای پوشاندن دهانه های بزرگ به کاررود .

—اسلایدهای پاورپوینت

جهت آشنایی بیشتر شما با پاورپوینت و همچنین جهت احترام به حقوق کاربران گرامی تصاویر اسلایدهای پاورپوینت جهت آشنایی بیشتر شما با کیفیت پاورپوینت قرار دادیم که می‌توانید مشاهده کنید.


 

مطالب مرتبط و مفید برای شما:

پاورپوینت عناصر و جزئیات

پاورپوینت طراحی و تولید صنعتی

 


 

مشخصات فایل

عنوانپاورپوینت سازه های کابلی
تعداد اسلایدها40 اسلاید
فرمت فایل فشردهzip
فرمت پروژه اصلیپاورپوینت pptx
حجم کل4 مگابایت ( فشرده)
قابلیت ویرایشدارد
آرم و مارکپروژه هیچگونه آرم و مارکی ندارد و کاملا قابل ویرایش است.

دانلود پاورپوینت سازه های کابلی

برای خرید و دانلود بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
برای عضویت کلیک کنید!
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x