پکیج آموزش اتوکد
سوالات کنکور کارشناسی ارشد معماریکارشناسی ارشد معماریکنکور

دانلود سوالات و پاسخنامه کنکور ارشد معماری 92

در این مطلب برای شما کاربران گرامی سوالات و پاسخنامه کنکور ارشد معماری 92 را آماده دانلود قرار داده ایم. اگر مطالب قبلی وبسایت معمار گلد دنبال کرده باشید، همواره گفته ایم سوالات کنکورهای سال{های} گذشته از مهم ترین منابع برای کنکورهای بعدی هستند.

شما به عنوان کسی که طالب ورود به دانشگاه دولتی است و وارد رقابت سنگین ماراتن مانند کنکورهای ارشد شده است نمی توانید از هیچ منبعی چشم پوشی کنید. تیم معمار گلد به عنوان کسانی که از بطن برترین دانشگا های ایران فارغ التحصیل شدند، مطالب جامعی را در این باب تالیف کرده است؛

از شما دعوت می کنیم تا این مطالب را ببینید:

منابع کنکور ارشد معماری 1399 | جدید


 

دانلود سوالات و پاسخنامه کنکور ارشد معماری 92

اطلاعاتی از رمان برگزاری کنکور ارشد 1392

آزمون کارشناسی ارشد برای ‌133 کدرشته‌ امتحانی‌ در صبح و بعد از ظهر روزهای چهارشنبه 18، پنچشنبه 19 و جمعه‌ 20 بهمن ماه و براساس اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی مربوط برگزار شد.

نحوه تاثیر و اعمال معدل در گزینش داوطلبان

معدل مندرج در کارت شرکت در آزمون داوطلبان، براساس اطلاعاتی که توسط شخص داوطلب به هنگام ثبت نام اینترنتی ارائه شده، درج گردیده‌است. لذا لازم است معدل مندرج در کارت ورودی خود را ررسی و چنانچه داوطلبی در زمان ثبت‌نام برای شرکت در آزمون موفق نشده است که معدل واقعی خود را بنا به دلایلی در فرمهای اینترنتی ثبت نام ثبت نماید، لذا در این مرحله می‌تواند با مراجعه به سایت این سازمان و ورود به مرحله ویرایش نسبت به اصلاح معدل واقعی خود اقدام کنند. بدیهی است در غیراینصورت مسئولیت هرگونه تبعات بعدی بعهده شخص داوطلب است.

 


 

مطلب مفید برای شما:

سوالات کنکورهای ارشد معماری تمام ادوار

 


 

سوالات کنکور ارشد معماری 92

برای دانلود سوالات روی دکمه زیر کلیک کنید.

دانلود مستقیم سوالات – کلیک کنید

پاسخنامه کنکور ارشد معماری 92

برای دانلود پاسخنامه روی دکمه زیر کلیک کنید.

دانلود مستقیم پاسخنامه – کلیک کنید
لطفا به این نوشته امتیاز دهید و به ما کمک کنید تا محتوای بهتر براتون قرار بدیم (چپ بیشترین امتیاز و راست کم‌ترین امتیاز)
[کل: 2 میانگین: 5]
برای عضویت کلیک کنید!
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x