دسته‌بندی نشده

دانلود کتاب نمونه قراردادهای پیمانکاری صنعت ساختمان

کتاب نمونه قراردادهای پیمانکاری صنعت ساختمان نوشته دانیال غلامرضائی یکی از کتب بسیار خوب در زمینه کارها و قراردادهای پیمانکاری است. این کتاب پیرامون عقد قرارداد هی مختلف است. از جمله نمونه قرارداد هایی که در این کتاب آورده شده است می توان به موارد زیر اشاره کرد: قرارداد تخریب ، قرارداد خاکبرداری ، قرارداد قالب بندی ، قرارداد بتن ریزی ، قرارداد اجرای اسکلت فلزی ، قرارداد برق کاری ساختمان ، قرارداد اجرای فونداسیون ، قرارداد لوله کشی گاز ، قرارداد نقاشی ساختمان ، قرارداد سرویس دوره ای و تعمیر و نگهداری ساختمان و تعدادی نمونه قرارداد دیگر اشاره کرد.

بخشی از مقدمه کتاب نمونه قرارداد پیمانکاری

اولین گام در اجرای هر تصمیم و هر رابطه کاری- اجتماعی عقد قرارداد(پیمان) بین طرفین میباشد . خواه این این پیمان قراردادی نانوشته و شفاهی و حتی ناگفته باشد یا مکتوبی چند صفحه ای و مفصل. با توجه به اینکه تمامی تعهدات حقوقی طرفین پیمان با توجه به قرارداد منعقده فیمابین ایشان شکل میگیرد و هرگونه پیگیری در ادامه رابطه مستقیم با پیمان اولیه دارد اهمیت تنظیم و تهیه صحیح متن قرارداد بر کسی پوشیده نیست.

در زمینه احداث بنا و امور ساختمانی نظر به اینکه ملاحضات فنی علاوه بر ملاحضات قانونی وجود دارند بسیار مهم است که کلیه پیمانکاران، مهندسین و به خصوص کارفرمایان محترم آشنائی کافی در زمینه نحوه تهیه قرارداد و آثار حقوقی-فنی آن داشته باشند. هرچند استفاده از وکلا و مهندسین مجرب به صورت یک تیم کاری در پروژه های ساختمانی بهترین راهکار است امّا به واسطه هزینه قابل توجه چنین اقدامی اجرای آن برای عموم پیمانکاران و کارفرمایان مقدور نیست.

لذا لازم دانستم مجموعه ای از قرارداد های متعارف در زمینه صنعت ساختمان( ابنیه) را که طی سال های کاری گذشته توسط اینجانب یا همکاران برجسته و مهندسین مجرب تهیه شده و با توجه به نظر واحد حقوقی کارفرمایان اصلاح گردیده هست(نظر به اینکه اینجانب دانش آموخته رشته عمران هستم تصحیح حقوقی موتون قرار دادها توسط همکاران واحد حقوقی انجام پذیرفته است) گرد آوری نموده و در اختیار شما مخاطب گرامی قراردهم.

مشخصات کتاب

عنوان کتابنمونه قراردادهای پیمانکاری صنعت ساختمان
نوعتایپ شده و با کیفیت بالا
نویسندهدانیال غلامرضائی
 تعداد صفحات 259 صفحه
 فرمت PDF
 حجم کتاب 3 مگابایت

دانلودکتاب

برای دانلود کتاب نمونه قراردادهای پیمانکاری بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

دانلود کتاب- کلیک کنید
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
برای عضویت کلیک کنید!
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x