پروژه پاورپوینت معماریدانلود پروژه معماری جهان و معاصرسایر پاورپوینت ها

دانلود مفیدترین پاورپوینت موزه گوگنهایم بیلبائو

پاورپوینت موزه گوگنهایم بیلبائو ، که اکنون برای دانلود قرار داده ایم، به صورت فوق تخصصی در مورد موزه گوگنهایم بیلبائو ، ساخته معمار شهیر، فرانک گهری می‌پردازد. در این پاورپوینت ابتدا به معرفی کلی موزه و سپس به تحلیل تخصصی پلان‌ها، حجم و سایت پلان بنا پرداختیم. در ادامه میتوانید جزئیات بیشتر فایل را ببینید و سپس اقدام به دانلود کنید.

در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

پاورپوینت موزه گوگنهایم بیلبائو

خصوصیات کلی پاورپوینت موزه گوگنهایم بیلبائو

  • پاورپوینت موزه گوگنهایم بیلبائو ، اولین بار از وبسایت معمار گلد منتشر می شود، و حق نشر محفوظ است.
  • پاورپوینت در اول به معرفی کلی موزه ، مکان یابی و تحلیل اجمالی ان پرداخته است.
  • در بخش‌های بعدی ، به صورت بسیار تخصصی به تحلیل سایت پلان، پلان همه طبقات، و متریال مورد استفاده در بدنه موزه پرداخته است.
  • پلان تمامی طبقات را با عمل لکه گذاری، تفکیک فضا شده است.
  • ارتباط فضایی همه طبقات با اشکال مناسب رسم شده است.
  • در اخرین اسلاید پاورپوینت، منابع تحقیق ذکر شده اند.
  • در پایین همین صفحه در بخش گالری تصاویر  8 اسلاید از پاورپوینت را جهت آشنایی بیشتر شما قرار داده ایم.

بررسی موزه

موزه گوگنهایم بیلبائو در محوطه ای با مساحت ۳۲۵۰۰ متر مربع و در کنار رودخانه نرویون بنا شده است. شکل ظاهری این موزه کشتی بوده و به گونه ای زیبا با معماری شهری تلفیق داشته قسمت های شیشه ای از این موزه بازدیدکنندگان زیادی دارد. در سال ۱۹۹۷ درهای این موزه با مجموعه نمایشگاهی بالغ بر ۳۰۰ اثر بازگشایی شد. در این مجموعه می توانید شاهکارهای هنری از میرو و پیکاسو را نیز مشاهده کنید.

دانلود پروژه موزه گوگنهایم بیلبائو

موزه گوگنهایم

این موزه در مرکز بیلبائو قرار دارد و فرانک گهری معمار آمریکای شمالی آن را طراحی کرده است. این موزه از نظر ساختار یک شاهکار ساختمانی فوق‌العاده است. پایین ساحل رودخانه نرویون است و 16 متر زیر سطح بقیه شهر بیلبائو قرار می گیرد.

المان در ورودی: مقابل ورودی اصلی یک سگ غول پیکر قرار دارد که یک کلکسیون دائمی و پایدار از گل های فصلی است و به نوعی جذب کننده به سمت ورودی اصلی است .

مجسمه‌ای از یک عنکبوت در نمای شمال شرقی قرار دارد که از سری کارهای خانم لوییس برجییس معروف به مامان برونز(1999) است که به عنوان عاملی هدایت کننده به سمت پله ها عمل می کند.

میله فلزی (آرمیچر) که در درون برج قرار دارد از نمای غربی قابل مشاهده است، بیانگر حالت تندیس گونه شکفتگی گلی است حرکت افقی پل لاسالوه،امتداد عمودی برج و انحنای پله هایی که از طبقه اول تا ارتفاع برج بالا می رود یکی از مصادیق زیبایی شناسانه در شکل گیری بنا در تطابق با سایت است.

ساختار: از آنجا که ورق های تیتانیوم روی این موزه بسیار سبک و نازک(حدود 0.3 میلی متر ) هستند بادهای شدید سبب می شوند تا آنها به میزان جزیی تاب بردارند. دقت داشته باشید که این نمی تواند یک مشکل استراکچری و ساختاری را بوجود آورد. برای ایجاد محوطه،60 تن از تیتانیوم استفاده شده است که در 33000 متر مربع ساخته شده است که در مراحل مختلف به هم سفت شده اند.

پاورپوینت موزه گوگنهایم بیلبائو

این موزه دارای شکل خاص و عجیب به صوت منحنی هایی مختلف طراحی شده است که در نوع خود یکی از بهترین طراحی های ساختمان در جهان است. منحنی های در ساختمان به ظاهر تصادفی طراحی شده اند، که معمار این بنا اعلام کرده بود که بدلیل بازتاب نور به این شکل طراحی شده است .وقتی در سال ۱۹۹۷این موزه به روی عموم مردم باز شد به دلیل سبک طراحی خاص خود سر و صدا زیادی به عنوان یک ساختمان تماشایی در جهان به پا کرد.

دانلود پاورپوینت موزه گوگنهایم بیلبائو

گالری تصاویر پاورپوینت موزه گوگنهایم بیلبائو

  • برای بزرگنمایی تصاویر بر روی آن ها کلیک کنید.
  • ترتیب تصاویر از سمت چپ به راست می باشد.

 

مشخصات فایل دریافتی

عنوان پاورپوینت موزه گوگنهایم بیلبائو
فرمت پاورپوینت
تعداد اسلاید  37 اسلاید
حجم 9 مگابایت

بخش خرید و دانلود

  • برای خرید و دانلود فایل پاورپوینت موزه گوگنهایم بیلبائو بر روی دکمه زیر کلیک کنید.
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
برای عضویت کلیک کنید!
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x