پکیج آموزش اتوکد
اتوکد و معماریدانلود نمونه پلان معماریموزه

پلان موزه جنگ – دانلود رایگان به همراه پیش نمایش تصاویر پلان

پلان موزه جنگ

پلان موزه جنگ

پلان موزه جنگ

سلام خدمت همراهان گرامی وب سایت معمار گلد ؛

در این بخش یک نمونه پلان موزه جنگ جهت آشنایی بیشتر معماران عزیز با این فضای کاربری قرار گرفته شد که از پایین همین صفحه قادر به دانلود این پلان می باشید.

  • برای آشنایی با مشخصات بیشتر پلان موزه جنگ با ما همراه باشید.

موزه جنگ

موزه جنگ شامل دامنه گسترده‌ای از ماشین‌آلات جنگی و سلاح‌ها است. این وسایل توسط انسان‌های ماقبل تاریخ اختراع و تا قبل از قرن بیستم استفاده می‌شدند. این موزه همچنین شامل آثار هنری است که جنگ‌های تاریخی، آرشیو‌های عکس، فیلم‌های مستند و نقشه‌های تاریخی را نمایش می‌دهد. موزه‌ جنگ آتن در محل تقاطع خیابان واسیلیا سوفیا و خیابان ریزاری قرار دارد. در ابتدا طرح استفاده از ساختمان به عنوان گالری بین المللی مطرح بود. اما مقامات فرهنگی بسیاری پیشنهاد دادند تا فعالیت‌ها و وقایع را در اینجا جای دهند. در همان محل در سال‌های اواسط جنگ یک کمپ نظاهی نیز وجود داشت. در طی جنبش نیکولاس پلاستیراس در سال 1935 کمپ خسارت های زیادی دید. بنابراین بعد از جنگ کمپ تبدیل به مکانی متروکه شد.

ضرورت موزه های جنگ

این جمله از مدیر موزه جنگ استرالیا در سال 1948، حقیقت موزه‌های جنگ در سراسر دنیا را نشان می‌دهد: «در این موزه، روح سربازان حضور دارد، در قلب سرزمینی که با عشق خود آن را ساخته‌اند».

در اکثر نقاط دنیا سعی می‌شود با اختصاص موزه‌هایی، هم یاد جان‌باختگان جنگی برای همیشه حفظ شود و هم‌کاری کنند تا مردم امروز درک صحیحی از جنگ و اثرات آن بر کشور داشته باشند. این نوع موزه‌ها در بسیاری از کشورها به نام موزه‌های جنگی شناخته می‌شوند و معروف‌ترین‌شان مربوط به کشورهایی می‌شود که نامشان در تاریخ جنگ برجسته است و خود قسمت بزرگی از این تاریخ هستند.

موزه جنگ آمریکا که در سال 1923 تأسیس شد، مجموعه‌ای است از آثار شخصی، سلاح‌ها، وسایل نقلیه، لباس و پوستر سربازان و یا موزه کره‌شمالی که در بخشی از «پیونگ یانگ»،به عنوان نمادی از جنگ این کشور با آمریکا به‌چشم می‌خورد، نمونه‌های معروفی از موزه‌های مخصوص جنگ هستند. اما در این میان، شاید موزه جنگ امپریال در انگلیس، موزه یادمان دیوار برلین و موزه جنگ روسیه در نوع خود شاخص‌تر باشند.

دانلود پلان موزه جنگ
بخشی از پلان موزه جنگ
موزه جنگ
بخشی از پلان موزه

مشخصات فایل پلان موزه جنگ

عنوان فایل
پلان موزه جنگ
فرمت فایل دریافتیRAR
فرمت نقشه هاDWG
حجم فایل دریافتی2 مگابایت

بخش دانلود

  • برای دانلود مستقیم فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید.
دانلود مستقیم و رایگان فایل – کلیک کنید
لطفا به این نوشته امتیاز دهید و به ما کمک کنید تا محتوای بهتر براتون قرار بدیم (چپ بیشترین امتیاز و راست کم‌ترین امتیاز)
[کل: 1 میانگین: 2]
برای عضویت کلیک کنید!
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

[…] پلان موزه جنگ […]

دکمه بازگشت به بالا
1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x