پکیج آموزش اتوکد
دروس دیپلم نقشه کشی معماریکتب و جزوات معماری

دانلود کتاب دانش فنی تخصصی دوازدهم – معماری داخلی

کتاب دانش فنی تخصصی پایه دوازدهم رشته معماری داخلی یکی از کتاب های مهم این رشته می باشد که اکنون در قالب فایل PDF برای دانلود رایگان قرار داده ایم. این کتاب مختص هنرجویان فنی و حرفه ای و کاردانش است. هنرها و تزئینات رایج در معماری داخلی چین شاید بتوان باشکوهتر این هنر چینی را خوشنویسی دانست آنها با استفاده از قلم مو روی کاغذ و یا پارچه ابریشمی می نویسند بعد از خطاطی دومین هنر مهم چینی‌ها نقاشی است حتی امروز هم در چین آبرنگ طرفداران بسیاری دارد بعد از نقاشی می توان به هنر مجسمه سازی اشاره کرد ساخت تندیس های جانوری و انسانی از جنس گل پخته چوب سنگ و فلز همواره مورد توجه هنرمندان چینی بوده است.

معماری داخلی در چین

چینی ها در ساخت سفال به ویژه سفال های لعابدار بسیار توانا هستند که نخستین ظروف سفالی منقوش که دارای نقش های هندسی هستند در هزاره پنجم پیش از میلاد در دوره نوسنگی ظاهر می شوند عالی ترین ظروف سفالی چین ظروف موسوم به چینی هستند در میان آنها چینی های موسوم با آبی و سفید مشهورند ساخت اشیای فلزی در چین بسیار پر رونق است.

کتاب دانش فنی تخصصی معماری داخلی

مشخصات فایل

 عنوان دانش فنی تخصصی
 فرمت کتاب  PDF
 تعداد صفحات  280
 حجم کتاب  12 مگابایت

دانلود کتاب دانش فنی تخصصی رشته معماری داخلی

برای دانلود مستقیم کتاب بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

دانلود مستقیم کتاب- کلیک کنید

 


 

برای دانلود کتاب های بیشتر رشته معماری داخلی به لینک زیر بروید:

دانلود کتب رشته معماری داخلی

 


 

لطفا به این نوشته امتیاز دهید و به ما کمک کنید تا محتوای بهتر براتون قرار بدیم (چپ بیشترین امتیاز و راست کم‌ترین امتیاز)
[کل: 1 میانگین: 5]
برای عضویت کلیک کنید!
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x