رپورتاژ معماری در بهترین سایت معماری عمرانی شهرسازی

رونق کسب و کار با تبلیغات به موقع

هر کسی که فعالیت اقتصادی جدیدی شروع می کند، مطمئنا تلاش برای افزایش فروش را در دستور کار خود قرار می دهد. ما در “مقاله رونق کسب و کار با تبلیغات به موقع” سعی در معرفی زمان ها و راهکار های مناسب برای تبلیغات شما داریم. با توجه به گستردگی بحث تبلیغات اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ تصمیم گرفتیم فقط چند مورد را بررسی کنیم:

  • رپورتاژ آگهی و تاثیر آن
  • تبلیغات پاپ آپ
  • نوتیفیکیشن و زمان درست

همانطور که عرض شد دیجیتال مارکتینگ بسیار وسیع می باشد و ما در این مقاله فقط به 3 مورد بسنده کرده ایم. اما در مقالات آینده سایر موارد نیز مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

تاثیر رپورتاژ آگهی در تاثیر رونق کسب و کار

این گونه از تبلیغات درواقع مقاله ای هستند که به معرفی کسب و کار تبلیغ کننده می پردازد. این مقاله در سایت نمایش دهنده منتشر می شود. عموما رپورتاژ شامل متن، تصویر و از همه مهم تر لینک تبلیغ دهنده می باشد.

به طور کلی تبلیغ رپورتاژ بر پایه 2 هدف انجام می شود. نخست بهبود سئو و دیگری ارجاع مستقیم مشتری می باشد. یکی از مهم ترین کار ها در سئو خارجی لینک سازی است، که با انجام این گونه تبلیغات این مورد به صورت بدون ریسک انجام می شود.

تبلیغات پاپ آپ

در این گونه تبلیغات کاربران بدون هدف به سایت تبلیغ دهنده ارجاع داده می شوند. محبوبیت تبلیغات پاپ آپ به مرور کم شده است. اما کاربردهای آن حفظ شده و حتی می توان برای اهداف جدیدتری از آن استفاده کرد. به طور مثال ما در پاپ لوکس مشتریانی داریم که برای مقاصد مختلف از خدمات ما بهره می برند.

این اهداف شامل موارد زیر می شود:

  • افزایش فروش با ارسال کاربر به سایت تبلیغ کننده
  • کاهش نرخ پرش کاربران با ارسال چند باره کاربران
  • بهبود سئو با افزایش تعداد جستجو کلمه کلیدی در گوگل
  • برند سازی با قیمت پایین

تعرفه تبلیغات پاپ آپ بسیار پان بوده و همین امر سبب کاهش هزینه تبلیغ کننده می شود. علاوه بر این ما تبلیغاتی با عنوان آی فریم نیز داریم که باعث افزایش دانلود فایل می شود. هدف از اجرای آی فریم افزایش تعداد نصب اپلیکیشن و پخش تیزر تبلیغاتی است.

نوتیفیکیشن و زمان درست

نوتیفیکیشن گونه ای از تبلیغات است که به صورت پیام برای کاربران ارسال می شود. عموما توسط اپلیکیشن ها، بازی ها و سایت ها ارسال می شوند. قصد نداریم در مورد نحوه ارسال و یا جذب کاربر صحبت کنیم چرا که بحث انجام تبلیغات است.

برای این که تبلیغ ما به خوبی جواب دهد باید اوقات فراغت کاربران را شناخت.! علاوه بر این باید بدانیم از کجا نوتیفیکیشن دریافت می کنیم.

به طور مثال یه سایت در زمینه خودرو فعالیت می کند و با جذب کاربر از طریق نوتیفیکیشن به فروش این نوع تبلیغ نیز می پردازد. و قصد داریم برای فروش یک کتاب درسی تبلیغ انجام دهیم، آیا کاربران این سایت برای ما مناسب هستند؟

به طور قطع خیر، ما باید از کاربرانی که توسط یک سایت مرتبط جمع آوری شده اند استفاده کنیم. حال با توجه به کاربران هدف چه زمانی باید نوتیفیکیشن خود را ارسال کنیم؟ پاسخ به شرایط بستگی دارد مثلا زمانی که مدرسه ها باز هستند زمان منطقی ای برای انجام تبلیغ نیست.

شما باید با توجه به موضوع تبلیغ و جامع هدف اقدام کنید تا بهترین نتیجه را دریافت کنید. کاربرانی که از طرح لایه باز استفاده می کنند با کسانی که مطالب درسی استفاده می کنند متفاوت است. پس به کاربران سایت هایی با موضوع مرتبط نیاز خواهیم داشت.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
برای عضویت کلیک کنید!
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x