پروژه پاورپوینت معماریدانلود پروژه تنظیم شرایط محیطی 1 و 2

پاورپوینت سیستم های گرمایشی در ساختمان (60 اسلاید)

پاورپوینت سیستم‌های گرمایشی در ساختمان ، پاورپوینت جامع در مورد انواع سیستم های گرمایشی ساختمان می باشد که در کنار معرفی هر سیستم مثال های متنوعی نیز برای ان سیستم اورده شده است؛ و طرز کار هر کدام به طور مفصل توضیح داده شده است.

پاورپوینت سیستم های گرمایشی ساختمان

مشخصات پاورپوینت سیستم های گرمایشی در ساختمان

  • پاورپوینت سیستم های گرمایش در ساختمان،  برای اولین بار از این وب سایت منتشر میشود.
  • انواع سیستم های گرمایشی که به آن ها پرداخته شده است، عبارتند از:
  1. گرمايش مركزي
  2. گرمايش موضعي – بخاري ها
  3. گرمايش آب
  • در این پاورپوینت سعی شده است تا با قرار دادن تصاویر متعدد و مرتبط با مطالب ذکر شده، تا علاوه بر ان که بتوانیم مطلبی ارائه دهیم که به فهم آن برای مخاطب به آسانی انجام شود، همچنین برای یک مخاطب حرفه نیز جابیت خاص خود را داشته باشد.
  • در بخش گالری تصاویر« پاورپوینت سیستم های گرمایشی در ساختمان» (در پایین همین صفحه)، جهت آشنایی بیشتر شما با پاورپوینت و همچنین جهت احترام به حقوق کاربران، تعدادی از اسلایدهای پاورپوینت را قرار داده ایم، که می توانید مشاهده بفرمایید.

سیستم های گرمایشی در ساختمان

انواع سيستم هاي حرارت مركزي گرمايش – IFCO

در ميان مولفه‎  هاي مصرف انرژي در ساختمان، سيستم‎هاي گرمايشي که عمدتا از سوخت‎هاي فسيلي استفاده مي‎کنند و از جمله مصرف کنندگان عمده انرژي بشمار مي‎روند، از اهميت ويژه‎اي برخوردار هستند، چرا که 70% از گاز طبيعي مصرفي کشور به گرمايش ساختمان اختصاص مي‎يابد.

توجه به عوامل گوناگوني که در ميزان مصرف انرژي گرمايشي ساختمان نقش دارند، در ارائه راهکارهاي صرفه‎جويي در بخش ساختمان و کاهش مصرف انرژي در بخش خانگي، تاثير فراواني مي‎گذارد. شرايط اقليمي و آب و هوايي، معماري ساختمان، مصالح ساختمان، راندمان سيستم‎هاي گرمايش، بکارگيري تجهيزات با ظرفيت مورد نياز که اساساً در ميزان بار حرارتي ساختمان موثر هستند و همچنين کنترل سيستم‎هاي گرمايش از عوامل موثر در ميزان مصرف انرژي گرمايشي محسوب مي‎شوند.

  • گرمايش مركزي
  • گرمايش موضعي – بخاري ها
  • گرمايش آب

سیستم های گرمایشی

گرمایش مرکزی

در سيستم‎هاي گرمايش مرکزي، گرماي مورد نياز تمام قسمت‎ها در يک قسمت از ساختمان توليد مي‎شود و به کمک وسايل توزيع از قبيل رادياتور، فن کويل، کانال و … به بخش‎هاي مورد نياز فرستاده مي‎شود.

نكات كاربردي در مصرف آب گرم

دماي آبگرمكن را بين 55 تا 60 درجه سانتي گراد تنظيم كنيد.     
سيستم گرمايش آب را هنگامي كه براي مدت طولاني خارج از منزل هستيد خاموش كنيد.     
زمان استحمام خود را كوتاه كنيد، به طوري كه حمام‌هاي طولاني به دوش گرفتن كوتاه تبديل شود.     
اطمينان حاصل كنيد كه شيرهاي آب گرم نشتي نداشته و چكه نمي‌كنند، زيرا كه چكه كردن يك قطره در هر ثانيه برابر با 2000 ليتر در ماه خواهد شد.     
به منظور كاهش اتلاف حرارت از آبگرمكن مي‌بايست يك پوشش عايق حرارتي بر روي مخزن آب گرم قرار داشته باشد و لوله‌هاي آب گرم نيز، در جاهايي كه امكان دارد، عايق شوند. اين كار، روش بسيار مناسبي براي كاهش اتلاف گرماست و مصرف سوخت و هزينه‌هاي گرمايش آب را گاهش مي‌دهد.     
در آبگرمكن‌هاي گازسوز فوري، رده انرژي A نسبت به G داراي 37 درصد صرفه جويي در مصرف سوخت و رده انرژي D نسبت به G داراي 20 درصد صرفه جويي است.     
در آبگرمكن‌هاي گازسوز مخزن دار، رده انرژي A نسبت به G داراي 32 درصد صرفه‌جويي در مصرف سوخت و رده انرژيD نسبت به G داراي 21 درصد صرفه‌جويي است.

دانلود مقاله سیستم های گرمایشی

گالری تصاویر پاورپوینت سیستم های گرمایشی در ساختمان

مشخصات فایل دریافتی شما

عنوانسیستم های گرمایشی در ساختمان
فرمتپاورپوینت PPT
تعداد اسلاید60 اسلاید
حجم1 مگابایت

بخش دانلود

برای خرید و دانلود پاورپوینت سیستم های گرمایشی در ساختمان بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
برای عضویت کلیک کنید!
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x